Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2006

Λίγα λόγια ενός Φίλου

Τα παρακάτω είναι κάποια λόγια ενός φίλου που συνειδητοποίησε με τον μοναδικό τρόπο που υπάρχει απο τι είναι πλασμένος ο κόσμος, ποια πράγματα έχουν πραγματική αξία στην ζωή και έζησε μια εμπειρία που θα τον αλλάξει για πάντα

Όταν κόβονται τα φτερά σου, κόβονται μέχρι εκεί που πρέπει!!! Ποτέ ολόκληρα!! Γιατί άλλο;; ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ!!!! ΔΕΝ ΡΩΤΑΩ ΓΙΑΤΙ. Απλώς δυνάμωσα επιτέλους!!! Τώρα μπορώ να μετακινήσω και βουνό!!!! Έτσι θα γίνουν τα πάντα!!! Και είναι μοναδικό!! Περιττά πράγματα βλέπω παντού!!!! Δεν σιχαίνομαι τίποτα!!! Απλά τα βαριέμαι!!! Κατάλαβα ότι είμαι σε έναν κόσμο χωρίς ουσία και σημασία!!! Δεν είμαι από εδώ!!! Εδώ είναι το σχολείο μου!!! Εκπαιδεύομαι όπως μου αρμόζει!!! Η μαγεία είναι κρυμμένη παντού!!! Απλά χρειάζονται άπειρα Volt για να σε ξυπνήσουν!! Από το πουθενά!!! Από μια στιγμή!!! Η φλόγα είναι έτοιμη να σβήσει!! Δεν θα σβήσει όμως!!! Είμαι σίγουρος!!! Ταξιδεύω λίγα χιλιοστά πάνω από τη γη!!! Εκεί θα μείνω, χαμένος με μουσική!!! Μου ανήκουν πράγματα!!! Θα τα πάρω, και μετά θα φύγω!!! Το χειρότερο πράγμα, είναι να σε καλούν και να μην ακούς!!! Έτσι πρέπει!!! Είναι το Λίκνο της ύπαρξης!!! Με πρέπει να το δεις, να το ακούσεις, να το μυρίσεις, να το αισθανθείς και να το γευτείς!!! Όταν θα γίνει, είναι τα πάντα!!! Ο αυθορμητισμός είναι οι πύλες του Λίκνου!!! Χόρεψα!!! Στα σύννεφα!!!! Χάθηκα στη στιγμή!!! Ήταν τόσο ΌΜΟΡΦΟ…!!! Είναι ο αέρας της αλλαγής!!! Είμαι ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ!!! Είμαι στον δικό μου κόσμο!!! Το ΌΜΟΡΦΟ είναι παρεξηγημένη λέξη!!! Όταν πάρει την αξία που πρέπει θα βρίσκεστε στον κόσμο μου!!! Σας χαιρετώ…

Δεν υπάρχουν σχόλια: