Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2007

Καταθλιψη

Σήμερα έχω πέσει σε κατάθλιψη. Άλλο ένα συλαλλητηριο για την παιδεία και το γαμημένο το άρθρο 16. Θα μου εξηγησει ποτέ κανείς γιατί εφόσον η ΔΑΠ κερδίζει την εκλογές σε όλα τα ελληνικά πανεπιστήμια, το ΕΑΑΚ και η ΠΚΣ ειναι αυτοι που κλείνουν τα πανεπιστημια, που ξεκινάνε τις πορείες, που διοργανώνουν τις γενικές συνελευσεις με τα δικά τους παιδιά και αποφασίζουν για όλου; Δεν έχω καμία θεσούλα ταγμένοι απο τα γραφεία του Περισσού και κανένα κόμμα δεν περιμένει να με εντάξει στο πολιτκό γραφείο του τάδε βουλευτη. Ένα πτυχιο θέλω να πάρω. Ενα πτυχίο σοβαρό και στην ώρα του. Δεν ζητάω απο κανέναν να γράψει γγια μένα ή να με περάσει στα μαθηματα μου. Να ειναι το πανεπιστημιο ανοιχτο θελω για να δώσω τα μαθηματα μου, να πάρω το πτυχιο μου, να δωσω για τα μεταπτυχιακα που θέλω και να δω τι πιάνω. Εχει χαθεί η περσινή καλοκαιρινη εξεταστική. Η διπλή του Σεπτεμβρίου ήταν σαν μιση κανονική, όλα τα μαθηματα σε 20 μέρες. Πλάκα κάνουνε; Τώρα ετοιμάζεται να χαθεί και η εξεταστική του Ιανουαρίου. Ακομα και το καλοκαιρινο εξάμηνο κινδυνευει να χαθεί γιατι κάποιοι γουστάρουν να απαγορευουν ό,τι θέλουν αυτοί. "Δεν θα δώσεις κανένα μάθημα ρε, γιατι το κράτος πάει να εμπορευματοποιήσει την Παιδεία" μου λένε. Στα @@ μου! Εγω να τελειωσω θέλω. Όχι, δεν γράφω όλους τους άλλους για να κοιταώ τον κώλο μου αλλά ας μου δώσει κάποιος μια λύση. Ας μου πει κάποιος κάτι να μην πάρω φόρα και χτυπαω το κεφάλι μου στον τοίχο. Γιατί να μην μπορω να δώσω, να τελειωσω, να ξεμπερδευω; Να γίνω κάτι θέλω το κέρατο μου. Να φυγω για μεταπτυχιακα. Τον Δεκεμβριο τελειωνει η αναβολή μου. 6 χρόνια σχεδόν σε αυτη τη σχολή θα μου στρίψει. Και να έχω χάσει έναν χρόνο απλά γιατι κάποιοι θέλουν να ειναι επαναστατες. Να τελειωσω θέλω, να φύγω, να κάνω την ζωή μου, να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα. Να φυγω...

1 σχόλιο:

Θοδωρής Δασκαλόπουλος είπε...

Επειδή η κατάθλιψη είναι μια σοβαρή και θανατηφόρος νόσος (αυτοκτονίες), δεν επιτρέπεται σήμερα στον 21ο αιώνα, να μην γνωρίζει κάποιος αν πάσχει ή όχι.

Ο Ψυχίατρος μπορεί και μετράει την κατάθλιψη με ακρίβεια (εκατοστού, σαν να πρόκειται για μήκος!). Αλλά για λόγους κοινωνικών συμπλεγμάτων, λίγοι πάνε στον Ψυχίατρο (όταν "φτάσει ο κόμπος στο χτένι").

Έτσι, έγραψα μια on-line κλίμακα μέτρησης της κατάθλιψης, σύμφωνα με τα σημερινά πρότυπα στην Ψυχιατρική. Δωρεάν, ανώνυμα και ελεύθερα, μπορεί ο καθένας να κάνει μια μέτρηση της κατάθλιψης, όποτε θέλει και όσο συχνά θέλει.

Την on-line κλίμακα μέτρησης της κατάθλιψης, θα τη βρείτε εδώ:

Δωρεάν on-line μέτρηση της κατάθλιψης.

http://psi-gr.tripod.com/depression_score.html


Μπορείτε επίσης να δείτε και το ειδικό αφιέρωμα στην κατάθλιψη, στο site:

http://psi-gr.tripod.com

http://psi-gr.tripod.com

Θοδωρής Π. Δασκαλόπουλος, Ψυχίατρος