Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

7+1 για μένα


Μετα απο την προσκληση της moukelis πρεπει να απαριθμησω τα 7 + 1 σημαντικότερα γεγονότα της χρονιας που πέρασε. Το δυσκολο δεν ειναι να τα απαριθμήσω αλλα να σκεφτώ ξανα ολόκληρη την χρονια και να ξεχωρισω τα 8 σημαντικότερα γεγονότα μιας σπουδαιας χρονιας. Και ητανε σπουδαια η χρονια όχι μονο γιατι ητανε καλή αλλα γιατι ειχε και τα πανω της και τα κατω της, ητανε μια ζωντανη χρονιά με τα όλα της.
1. Η χρονια ξεκινησε με την πρωτη μου ατομικη "έκθεση" φωτογραφίας. Έγινε στα Starbucks της Λάρισας και ειχε τίτλο "Εικόνες μου απο την πόλη". Για 14 σχεδόν μερες ειδα για πρώτη φορά έργα μου κρεμασμένα σε τοιχο να περιμένουνε κόσμο να τα δει. Μεγάλη εμπειρία η πρωτη ατομικη έκθεση ακόμα κι αν δεν ητανε σε εναν παραδοσιακό εκθεσιακό χώρο. Χάρηκα όμως που οι φωτογραφιες μου βγήκανε εξω στον κόσμο και εκτεθηκανε!
2. Εκεινες τις μερες που γινοτανε η έκθεση μου έγινε μια μεγάλη έκπληξη απο φίλους. Μια νεα γνωριμια εκεινης την μερας, ακομα κι αν ειχε ξεκινησει καιρό πριν η ιστορια, εξελιχθηκε σε μια σχέση καταπληκτική, μια φιλία σπάνια, στα όρια της αδερφικής αγάπης! Ειναι σπάνιο να γνωριζεις εναν άνθρωπο να σε καταλαβαινει και να τον καταλαβαινεις τοσο ευκολα και με τοσα λίγα λόγια. Ειναι σπάνιο να εχεις εναν τέτοιο υπέροχο άνθρωπο διπλα σου!
3. Δεν περνάνε τρεις μήνες και ενας νέος άνθρωπος έρχεται στην ζωη μου απο το πουθενά. Παλι μεσω bookcrossing βεβαια, χαρις σε ενα meetup. Ένας άνθρωπος διαφορετικός σε όλα, απο το ντυσιμο μεχρι τις ατάκες της, απο την κοσμοθεωρια της μεχρι και το...λεξιλόγιο της! Καταπληκτικοφανταστικη φίλη, δεν χορταινω να συζητάμε, να την ακουω, να με ακούει. Αισθάνομαι πολυ τυχερός που την γνώρισα και μπήκε στην ζωη μου.
4. Για πρωτη φορά στην ζωή μου κοιμηθηκά σε σκηνή, έξω στην άγρια φυση! Ξερω, ξερω, σε μερικους φαινεται γελοιο να εχεις παει 25 αλλα να μην εχεις ξανακοιμηθει σε σκηνή αλλα αν και χρόνια το ήθελα και το παλευα ποτέ δεν βρηκα κατάλληλη παρέα να το δοκιμάσω. Τελικά έμεινα ενα βράδυ σε σκηνη κάπου στο Πήλιο!! Ήτανε υπέροχα, πολυ καλυτερα απ'οτι περιμενα και ελπίζω συντομα να το ξαναζησω!
5. Λιγο πριν τα γενεθλια μου τον Αυγουστο ενα νέο πλάσμα μπαινει στην ζωη μου. Τετραποδος, λευκός στο μεγαλύτερο μερος του κορμιου του, ζωηρός, πανέμορφος, ολιγον ζημιαρης (αν και καναδυο πραγματα που έσπασε τα μισουσα ατελειωτα και χαρη μου έκανε!). Ακουει (οποτε εχει όρεξη) στο όνομα Λούπιν και ητανε δώρο. Πλέον ειναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και περιφέρεται όλη μερα εδω γυρω, δαγκώνει που και που για να παιξει αλλα κυριως κοιμάται ή κυνηγάει μύγες!
6. Δυο απο τους αγαπημένους μου ανθρώπους σ'αυτον τον κόσμο παντρευτηκανε και ξεκινησανε και..."επισημα" την κοινή τους ζωή. Ενας γάμος με μια απιστευτα όμορφη νύφη κι εναν υπέροχο γαμπρό, σε έναν πολυ όμορφο αλλα και διαφορετικό γάμο! Ζεστά βλέμματα όλο αγάπη, δάκρυα χαράς και ατελειωτες αγκαλιές σε έναν γάμο πλημμυρισμένο στην ευτυχια!
7. Για πρωτη φορα στην ζωη μου έκανα την αλλαγή του χρόνου σε σπίτι, σε φιλική μάζωξη! Εδω και πολλα χρόνια ηθελα να περάσω σε σπίτι κι όχι σε μαγαζι αυτη την μέρα και αποδειχτηκε καλυτερο περα απο κάθε φαντασία. Το κυριοτερο; Ητανε οι άνθρωποι μου εκεί, οι δυο τρεις άνθρωποι που θα ειμαι παντα διπλα τους και ξερω οτι μ'αγαπανε!!! Τι καλυτερο για να ξεκινησει μια νεα χρονια;!
8. Το τελευταιο δεν ειναι χρονικά τελευταιο. Και φυσικα δεν ειναι και ουσιαστικά τελευταιο. Απλα θα ειναι μυστικό. Ε δεν δικαιουμαι να εχω κι εγω ενα μυστικό πια; ξέρουνε αυτοι που πρεπει να ξερουνε εξάλου. Χιχι!
Η χρονια σε γενικες γραμμες ητανε υπέροχη, καταπληκτική! Ελπίζω η επόμενη να ειναι το ίδο ζωντανή και γεμάτη με εμπειριες!
Κι επειδη το παιχνιδι πρεπει να συνεχιστεί, προσκαλω την annabooklover και τους τρελοτουριστες να μας πουνε κι αυτοι τα 7+1 σημαντικότερα γεγονότα της χρονιας που πέρασε.
Καλη χρονια σε όλους, γεματη χαμόγελα και χαρά!

2 σχόλια:

moukelis είπε...

Ελπίζω και το 2008 να είναι το ίδιο χαρούμενο και πολλά υποσχόμενο όσο το προηγούμενο έτος.Καλή χρονιά!

nakupenda είπε...

Last but not least -i hope- σού εύχομαι να διατηρήσεις το γλυκό σου χαμόγελο forever and ever and ever :D όχι μόνο το 2008 αλλά και το 9 και το 10 και το 11.... Μη χανόμαστε λόγω bloggoboredom και msnίτιδας...
Lots of kisses*