Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Νεα εποχη...

Απο σημερα αρχιζει μια νεα εποχή. Μια εποχη που την ξεκινησα με την βοήθεια μερικων υπέροχων, καταπληκτικων ανθρώπων και φίλων που μακαρι να τους χωρούσα όλους στην αγκαλια μου ταυτόχρονα! Δεν ξερω πως θα ευχαριστήσω ποτέ αυτους τους ανθρώπους, δεν ξερω αν υπάρχει τρόπος αλλα μου δώσανε μια απο τις μεγαλυτερες χαρες στην ζωη μου. Λεπτομερειες δεν μπορω να δημοσιευσω αλλα το καθαρμα ο Αντωνης τελικα πηρε αυτο που ηθελε απο μενα (χαλαλι ρε!).
Η παραπάνω κυρια ειναι απο σημερα δικια μου. Δεν εχει βαπτιστεί ακόμα αλλα ειναι μια Sony α100 και ειναι πανεμορφη. Και ολη η ιστορια της αποκτησης της συμπεριλαμβανε ενα σχέδιο δυο μηνων, ανθρώπους απο διάφορες πολεις ανα την Ελλάδα, μια εκπληξη, μια κάρτα και φυσικα, δάκρυα (και ημουνα τοσο κοντα στην ημερομηνια ληξης της ποινης...). Πριν καν αρχισω να την χρησιμοποιω, η μηχανη ειναι ευλογημένη με πολλα χαμόγελα, αγκαλιες, αγάπη, θετικη ενεργεια και ψυχη υπέροχων ανθρώπων. Τι καλυτερο;
Και για να μιλησουμε και τεχνικα, οριστε τα...προσοντα της:

Τύπος : Reflex (dSLR)
Αισθητήρας CCD : Αισθητήρας 23,6" x 15,8" 10,8 Megapixels (10,2 ενεργά) (yeah baby...)
Μέγιστη ανάλυση (σε pixels) : 3880 x 2600
Τύπος εικονοσκοπίου : Σύστημα σταθεροποιημένο στο επίπεδο του ματιού με πεντάεδρο πρισματικό κάτοπτρο στην οροφή,Πεδίο λήψης: 95 %,Μεγέθυνση: 0,83,Απόσταση ματιού: 20 mm από την οπή στόχευσης, 16 mm από το πλαίσιο της οπής ανίχνευσης με διόπτρα -1,Διόπτρα: -2,5 - +1,0 m-1
Οθόνη LCD : Οθόνη TFT 2,5" (6,35 cm) - 230.000 pixels,Ρυθμιζόμενη φωτεινότητα,Πεδίο προβολής οθόνης LCD: 100 %
Διαθέσιμες θέσεις ISO : ISO Auto, 100, 200, 400, 800, 1600
Διάφραγμα και ταχύτητα : Ταχύτητα: από 1/4000 ως 30 sec,Λήψη με χρονοδιακόπτη 10 ή 2 sec
Ενσωματωμένο φλας : Ενσωματωμένο φλας:Αυτόματο φλας, φλας συμπλήρωσης, συγχρονισμός οπίσθιου φλας, Aσύρματο φλας (με φλας HVL-F56AM ή F36AM προαιρετικά)
Φόρματ εικόνας : RAW, JPEG
Κάρτα μνήμης : CompactFlash I

Ειναι υπέροχη. Αλλα οι άνθρωποι που βοήθησαν στην αποκτηση της ειναι απλα μοναδικοι. Σας αγαπαω πολυ όλους!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με γεια, με γεια. (στείλε ένα ιμέιλ για να σου στείλω τα pdf με τις ετικέτες)

BUTTERFLY είπε...

Τα τεχνικα δεν τα καταλαβαινω, αλλα ειναι υπεροχο να βλεπεις ποσο απλα πραγματα μπορουν να σε κανουν τοσο ευτυχισμενο και ποσο αυτοι που σ' αγαπουν σε σκεφτονται! Με γεια!

Στοχαστης είπε...

@annabooklover
Ευχαριστω πολυ Αννα μου! Σου στελνω και το email

@butterfly
Τα τεχνικα ειναι γενικα αψογα, αλλα το πραγματικα υπέροχο ειναι οι άνθρωποι και τα αισθηματα τους. Κι αυτα που κανουνε οταν το βάλουνε στο μυαλο τους! Ευχαριστω!

Crazy Tourists είπε...

Με γεια!!Και γω σκέφτομαι να πάρω μια καινουρια μηχανή, αλλά όχι σε τόσο υψηλά επίπεδα...Εκτός αν ψήσω και γω τους φίλους μου να μου την πάρουν!;)
Έχεις να προτείνεις κάτι;

CrazyTourist1

Στοχαστης είπε...

Ευχαριστωωωωωω!!!
Να πάρεις, ειναι ωραια εμπειρια το να φωτογραφιζεις ειτε για να κανεις "τεχνη" ειτε για να κρατησεις ομορφες καποιες στιγμες ειτε για να θυμασαι τα μερη που ταξιδεψες. οσο για προτάσεις πολλες, στειλε μου ενα email (dimitrisamvrazis παπακι gmail.com) να μου πεις περιπου τι ψαχνεις (λεφτα κλπ) και το συζητάμε.
Τα φιλια μου!

γιωργος είπε...

Καλή αρχή φίλε μου, ή μήπως καλή συνέχεια;
Ο Schiele είναι από τους αγαπημένους μου!
Και από την βόλτα σου στην λαϊκή, μου άρεσε πολύ κυρίως η πρώτη. Πάσχω πάντως και εγώ από τις ίδιες ανησυχίες που αναφέρεις στο ποστ σου...Τα λέμε!

Στοχαστης είπε...

Ευχαριστω πολυ Γιωργο, μαλλον για νεα αρχη μιλάμε. Για καποιο λόγο φανταζομουνα οτι θα σου άρεσε ο Schiele. Οσο για την λαικη και τις ανησυχιες ελπίζω καποια στιγμη να τα συζητησουμε κι απο κοντα, τα φιλια μου!