Δευτέρα 28 Απριλίου 2008

Μια παράξενη άνοιξη...

4 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα και χρονια πολλα!
Τι ομορφα τριανταφυλλα ειναι αυτα!
Χθες βραδυ ειχα παει μια βολτα στην Πλακα, στα Αναφιωτικα. Εκει τα σπιτια ειναι παλια παραδοσιακα, με κηπους και λογιων λογιων λουλουδια. Ηταν ολανθιστες οι τριανταφυλλιες και μοσχοβολουσαν! Χρονια εχω να μυρισω τριανταφυλλα...του ανθοπωλειου ειναι αοσμα. Μου θυμισαν τα παιδικα μου χρονια, τις μυρωδιες των δεντρων και των φρουτων στο χωριο. Λυπηθηκα τοσο...τα παιδια μου δεν θα εχουν τετοιες αναμνησεις, ουτε τετοιες μυρωδιες στην καρδια τους!

Στοχαστης είπε...

Καλημερα και χρόνια πολλά επίσης! Τα λουλουδια ανακαλυφτηκανε σε εναν απο τους λίγους κήπους της Λάρισας και η ιδιοκτητρια με ειδε που τα χαζευα και με αφησε να παρω μερικά. Δεν ειναι υπέροχες τετοιες βόλτες! Και δεν ειναι απλα βόλτες, ειναι εμπειριες, χαιρεται το ματι σου, η μυτη σου, η ψυχη οου ολάκερη! Ειλικρινα απορω πως μεγαλωνει μια γενιά ολοκληρη χωρις τέτοιες εμπειριες, δεν ξερουνε τι χάνουνε, ελπιζω μονο να μην ειναι αργά να ζησουνε κι αυτοι αυτες τις μυρωδιες και παραστάσεις

phlou...flis είπε...

Δεν έχει κίτρινο ούτε προρφυρό; Κρίμα. Να της προσφέρεις, τώρα που γνωριστήκατε. Είναι και τα αγαπημένα μου.
Την καλησπέρα μου.

Στοχαστης είπε...

Την καλημερα μου phlou...fli, ομολογω οτι τα κιτρινα ειναι πολυ εντυπωσιακα και τα πορφυρα ειναι σταθερη αξία οντως! Και μην ανησυχεις, οποιος ψάχνει και θελει βρισκει τα πάντα, να 'σαι καλα!